رویان

بزرگترین مجله کشاورزی اینترنتی

رویان

بزرگترین مجله کشاورزی اینترنتی

اش

رویان : دانستنیهای نوین کشاورزی www.royan.cjb.com         محمد tarfan514@yahoo.com

گلخانه

اصلاح نباتات

علوم دامی

باغبانی وقارچ

زراعت

گیاهپزشکی

 دیباچه

سلام-هر روزه شاهد پیشرفت روز افزون بشر در جنبه های مختلف علمی میباشیم.کشاورزی هم در صده اخیر تحول زیادی را به خود دیده است شاید بتوان گفت که پیشرفت آن در این مدت کوتاه بیش از تکامل آن در طول قرنها باشد و این پیشرفت مدیون علمی شدن کشت وکار است.بنابرین سعی در استفاده از کارشناسان در این بخش در شاخه های مختلف گام دیگری در رسیدن به تولید محصولات با کیفیت و کمییت مناسب باشد.من هم خواستم هر چند گام کوچک در این راه بردارم واز اساتبد محترم دانشجویان و کلیه علاقمندان به کشاورزی خواهشمندم با من همراهی داشته باشند. جهت ارسال مقاله های علمی شما بخش انجمن سایت راه اندازی شد که مقالات شما به نام خودتان در اختیار باقی دوستان قرار میگیرد رویان برای تمامی شما آرزوی موفقیت دارد.متشکرم- مشهد 1385

محمد-فارغ التحصیل اصلاح نباتات و زراعت - دانشگاه آزاد اسلامی

ارتباط با ما                   tarfan514@yahoo.com

g

 

 

سلام خوش آمدی عزیزم-محمد

لطفا سوالات خود را در قسمت نظرات بنویسید در مدت یک هفته جواب آن در قسمت پایین درج خواهد شد. با تشکر محمد

لینک دوستان:پرورش گل وگیاه-باغبانی علمی-کشاورز تنها

پاسخ به نظرات نظرات و سوالات شما - محمد

کورش اخلاقی-سلام دوست عزیز
بسیار خوشحال شدم وقتی وبلاگ پرمحتوای شما را دیدم.
وبلاگ فوق العاده ای دارین. و از شما تشکر میکنم که این اطلاعات مفیدتان را در اختیار همگان قرار میدهید.
با اجازه شما من لینک وبلاگتان را در وبلاگ خودم قرار دادم.موفق باشید.   http://akhlaghy.blogfa.com
پاسخ:
سلام از لطف شما دوست عزیز متشکرم.لینک وبلاگتان در اینجا قرار گرفت. ممنون

گل رز-سلام .......خیلی عالیه ......خسته نباشید ...........من  اجازه می خواستم که از مطالب شما در کلوب باغبانی و قارچ صدفی استفاده کنم
و البته اسم سایت شما را در این کلوب ها بیان کردم ...تا بچه های کشاورزی بیشتر با سایت شما اشنا بشوند ........ضمنا خیلی خوشحال میشیم اگه ما را سر افراز کنید و سری به این کلوبها بزنید ...که در واقع جمعی دوستانه از بچه های کشاورزی هستند که باهم تبادل نظر می کنند http://www.cloob.com/club.php?id=10274
  http://www.cloob.com/club.php?id=564     alucita1000@yahoo.com
   

سلام با تشکر از عنایت شما - تمام مطالب ارائه شده جهت استفاده همه میباشد و بیان آن در جای دیگر مانعی ندارد از آشنایی با شما خوشحالم امیدوارم این اشنایی در  جهت همکاری بیشتر با یکدیگر منجر شود ممنون

علی-salam bande tashakor mekonam va khahesh daram maghalate olome dami ro ba anavine ghonaghon  bezahmat baraye emaile mande beferestin kheili mamnonam vaghean harf nadare matalebetoon  ali_sema2005@yahoo.com

سلام-با تشکر از شما با عرض پوزش در حال حاضر نمی توانم. شما این مطالب را از سایت میتوانید بدست اورید.

رضا شالبافیان-سلام- خسته نباشید. آمار مصرف سرانه ی محصولات کشاورزی و دامپروری کشور را از کجا میتوانم تهیه کنم؟reza2534v@yahoo.com 

سلام-شما این آمار را میتوانید از گاهنامه هایی که از طرف وزرارت جهاد کشاورزی منتشر میشود به دست آورید.

من !-سلام- دانشجوری ترم سوم باغبانی هستم. سوالی داشتم در زمینه ی نرم افزارهای مورد استفاده در باغبانی.. می تونید کمکم کنید؟  cavagirl_65@yahoo.com

به اموزشگاه کشاورزی سبزایران مراجعه کنید.www.sabziran.ir

علیرضا-سلام-میخواستم درمورد کشت گندم درمناطق سردسیر وسرمازدگی وکیفیت کودها ورشد دهی وکمبود آب وباران درکشت دیم
ااین جانب را راهنمای کنید-سپاسگزارم ازشما

به کتاب زراعت غلات دکتر خدابنده مراجعه کنید.

حسن ذکی از دانشگاه کابل-hassandaizangi@gmail.com

برادر نهایت گرامی نخست سلام مرابپذیریدبعد خدمت عرض شود که اگر معلومات در باره موضوع خشکی دارید برای بنده بفرستید.!

سلام خدمت شما سوالی که مطرح کردید بسیار کلی و مفصل است شما میتوانید به کتاب مکانیسم های مقاومت گیاهان به تنشهای محیطی ترجمه دکتر کافی مراجعه کنید.

علی ناصری -چنانچه مطالب ارائه شده تصاویر مربوط به آن وجود داشت .جالبتر می شد.بهر حال زحمات زیادی متحمل شدید وخسته نباشید.اگر چنانچه موضوعات بحث وفعالیتهای خود  را درراستای جنگل وتولید نهال هدایت نمائید سپاسگذار خواهم بودms_naseri279@yahoo.com

پاسخ:ممنون از لطف شما-در مورد اضافه کردن تصویر برای اپلود ان مشکلاتی وجود دارد به هر حال سعی خود را میکنم اما در مورد مطالب در مورد جنگل اگر مقالات خوبی به دستم رسید حتما ان را به سایت اضافه میکنم.

جناب مهند س کارگر لینک وبلاگ شما اضافه شد- تشکر

سمانه-اگر ممکنه  اطلاعلت کاملی در رابطه با کشت و افتها و... پرتقال در اختیار من قرار دهید . مچکرمlemoneko-1987@yahoo.com        http://lemoneko-1987

پاسخ :سلام-شما متوانید با مطالعه کتاب مرکبات ایران به برخی اطلاعات برسید.

ماری-سلام -من شدیدا دنبال پرورش گلهای شمعدانی و ازالیا میگردم لطفا راهنمائیم کنید به چه سایتهایی  مراجعه کنم  kimiya7000@gmail.com

شما متوانید به وبلاگ گیاهان زینتی سری بزنید

زهره روشن روان-اگر سایت شما عکس داشته باشد خیلی زیبا و جذاب تر می شد.

سلام- در این زمینه محدودیتهایی دارم که اگر رفع شود حتما این کا ر را میکنم.

علیرضا سعادت-با سلام   دوست من یک گلخانه دارد و من میخواهم آن را خریداری کنم ب یک اکیپ خوب  و مطمین جهت جابجایی آن نیاز دارم  کسی میتونه به من کمک کنه؟ aasaadat@yahoo.com

شما نگفتید در کدام شهر هستید به هر حال شرکتهای خدمات در زمینه کارهای گلخانه وجود داردکه شما میتوانید از انها کمک بگیرید.

زهرا-سلام.
از اینکه مطالب شمارو خوندم خیلی لذت بردم چون همین الان در حال گشتن در مورد این اطلاعات بودم که با خواندن این مطالب مرتفع شد.  http://royayeshirin2001.blogfa.com
من هم سوال محمدرا تکرار می کنم. ممنون میشم اگر جواب بدین..

خوشحالم هر چند گام کوچکی در راه رفع نیاز پژوهشگران و دانشجویان بردارم از همین جا از شما دانشجویان محترم در خواست میکنم با  کمک به ما این سایت را روز به روز غنی تر و پرمحتوا کنیم لطفا ادرس اینجا ا به دوستان دهید و یا اگر سایت ویا وبلاگی دارید لینک رویان را سایت خود قرار دهید- تشکر

مریم-سلام-سایت جالبی است امیدوارم موفق باشی

از ابراز لطف شما تشکر

مرجان- سلامm-car@yahoo.com 

علیک السلام!!!!!

تماس با ما

تبادل لینک

ارسال مقاله

انجمن

تالار گفتگو

خانه

Copyrigt©2005-5006 Royan4.cjb.com  All Rights Reserved

E-mail   tarfan514@yahoo.com

نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :